KUO POKALBIS ĮKVEPIANTIS?

Paskaitoje bus aptariamas projektas, kurio pagrindinis dėmesys sutelktas į žmogų ir jo poreikius. Projektuotojas identifikavęs vartotojo norus nebūtinai siekia parengti projektą, bet greičiau teikti siūlymus, idėjas ir strategijas. „Išmok – judėk – žaisk aikštelėje“ programa numato pagerinti valstybinių Kairo pradinių mokyklų  kiemelių aplinką. Tikslo siekiama taikant aktyviąją metodologiją, įtraukiant vaikus, mokytojus į kūrybinį procesą tiesiog iki paties projekto įgyvendinimo. Programoje tiesiogiai dalyvaujantys architektūros ir edukologijos studentai suvokia draugiško ir įkvepiančio mokyklos kiemo  ugdomąją galią, kur vaikai mokosi judėdami ir žaisdami.

Pokalbis rengiamas bendradarbiaujant su VGTU Architektūros fakultetu.


Rekomenduojama knyga

LEARN-MOVE-PLAY-GROUND: HOW TO IMPROVE PLAYGROUNDS THROUGH PARTICIPATION

Vittoria Capresi, Barbara Pampe (eds.)

Ši knyga detaliai iliustruoja patį pirmąjį „Išmok – judėk – žaisk aikštelėje“ programos projektavimo ir įgyvendinimo procesą. Šio leidinio tikslas yra pasiūlyti idėjas ir galimų sprendimų užuominas, kurios ilgainiui gali būti išvystytos tolesniuose architektūriniuose projektuose.

Knygą rasite Architektūros fondo knygų lentynoje Nacionalinės dailės galerijos (NDG) dailės informacijos centre.